Club One'i reeglid

Palun tutvuge Club One'i reeglitega enne püsikliendiprogrammiga liitumist.

1. ÜLDIST

1.1. Club One'i kliendi staatusega premeerivad AS Tallink Grupp ja tema tütarettevõtted („Tallink") oma püsikliente. Club One'i püsikliendiprogramm ei laiene ettevõtetele, ühendustele ja organisatsioonidele.

1.2. Club One'i püsikliendiprogrammi eest vastutab: AS Tallink Grupp, Sadama 5/7, 10111 Tallinn, Eesti, registrikood: 10238429

1.3. Club One'i püsikliendi teeninduse kontaktandmed piirkonniti:

Soome 
Tallink Silja Oy, Club One, P.O.Box 100, 00181 Helsingi, Soome, www.clubone.fi

Rootsi, Taani ja Norra
Tallink Silja AB, BOX 27295, 10253 Stockholm, Rootsi, www.clubone.se

Saksamaa
Tallink Silja GmbH Line, Böckmannstrasse 56, D-20099 Hamburg, Saksamaa, www.tallinksilja.de

Eesti ja Venemaa
AS Tallink Grupp, Sadama 5/7, 10111 Tallinn, Eesti, www.clubone.ee

Läti ja Leedu
AS Tallink Latvia, Eksporta iela 3A, Riia LV-1010, Läti www.clubone.lv

Muud riigid
Tallink Silja Oy, Club One, P.O.Box 100, 00181 Helsingi, Soome, www.tallinksilja.com/clubone

2. LIIKMELISUS JA LIIKMEKAART

2.1. Püsikliendiprogrammi kaardiomanikuks saamiseks peab isik olema vähemalt 18-aastane ning omama alalist elukohta.

2.2. Club One'i püsikliendi staatus ja soodustused laienevad ka püsikliendi pereliikmetele. Pereliikmete all mõeldakse püsiklienti ja tema abikaasat koos nende lastega, kes elavad samal aadressil. Kõigil vähemalt 18-aastastel püsikliendi pereliikmetel, kes elavad samal aadressil, on võimalik saada isiklik lisakaart. Club One'i püsikliendikaardile saab registreerida kõik alla 18-aastased püsikliendi pere lapsed. Kõik ühele Club One püsikliendikaardile registreeritud pereliikmed saavad sama püsikliendinumbri. Püsikliendi soodustusi kasutada ja boonuspunkte koguda saavad ainult vastavale püsikliendinumbrile registreeritud pereliikmed.

2.3. Tallinkil on õigus jätta Club One kontole registreerimata isikuid ning eemaldada mistahes registreeritud lisaliikme, kui on alust arvata, et isikud ei ole pereliikmed vastavalt punktis 2.2 toodud määratlusele. Kõik teated püsikliendikaardi omanikule kehtivad automaatselt selle lisaliikmetele.

2.4. Püsikliendi erihinnad kehtestatakse ülal loetletud geograafilistele piirkondadele eraldi. Broneeringuid tehes registreeritakse need vastavalt kliendi kehtivale kaarditasemele. Kliendi alaline aadress Club One'i püsikliendiregistris määrab, missuguse riigi püsikliendi teeninduspiirkonda ta kuulub. Siiski, mitte-elukohajärgses geograafilises piirkonnas ostetud või alustatud reisidele kohaldatakse konkreetse geograafilise piirkonna hindasid.

2.5. Tasemed ja nende määratlemine. Club One'il on kolm kaarditaset (Bronze, Silver ja Gold). Eri tasemete kliendikaardid annavad õiguse erinevatele soodustustele. Püsikliendi tase määratakse 12 järjestikkuse kuu jooksul teenitud boonuspunktide summa järgi. Täpsemat infot kaarditasemete, neile vastavate püsikliendi soodustuste ning boonuspunktide arvestuspõhimõtete kohta saab vastava piirkonna Club One veebiaadressidelt või püsiklienditeenindusest.

2.6. Tallinkil on õigus muuta Club One programmi tasemete süsteemi ning erinevatele tasemetele ettenähtud soodustusi.

2.7. Kliendil võib olla ainult üks Club One'i püsikliendinumber.

2.8. Club One’i liikmelisus on tasuta.

2.9. Club One programmiga saab liituda Tallinki müügiesindustes, internetis, laeval või saates allkirjastatud liitumisavalduse postiga Club One'i kontorisse.

2.10. Club One'i püsikliendi staatuse taotlemisega kinnitab klient (nii põhikaardi kui ka lisakaardi omanik), et on nõus Club One programmi reeglitega.

2.11. Isikuandmete esitamisel Club One programmiga liitumise avaldusel annab klient Tallink’ile loa oma isikuandmete töötlemiseks, sealhulgas näiteks tehtud reiside ja ostude kohase informatsiooni kogumiseks programmi tarbeks. Club One'i liikmete isikuandmetega seotud toimingute kirjeldus on kättesaadav vastava piirkonna Club One'i veebilehel. Et klient saaks kasutada vastavat teenust ja Tallink saaks täita oma kohustusi kliendi ees, annab klient, kes on liitunud Club One programmiga, loa edastada talle informatsiooni Club One'i programmi kohta kas e-posti aadressile, elukoha aadressile ja/või mobiiltelefonile. Klient saab muuta informatsiooni saatmist puudutavaid lubasid oma isikliku Club One online-konto kaudu või kontakteerudes kohaliku Club One klienditeenindusega.

2.12. Lisakaardi taotlemisel nõutakse alati põhikaardi omaniku nõusolekut. Lisakaardi taotlemisel peab liitumisankeet olema allkirjastatud nii põhi- kui lisakaardi omaniku poolt.

2.13. Club One'i liikmelisus ning pere ühine punktiarvestuse periood algab pärast kliendi andmete registreerimist Club One'i andmebaasis ja püsikliendikonto avamist.

2.14. Registreeringu kinnituseks saadab Tallink nelja nädala jooksul pärast registreerimist kliendile kliendinumbriga nimelise Club One'i kliendikaardi. Club One programmi kohaselt peab klient Club One'i kliendikaardi selle kättesaamisel allkirjastama; kaardiomaniku poolt allkirjastamata Club One'i kaart on kehtetu. Vajadusel peab klient suutma tõendada oma isikut.

2.15. Tasemega seotud soodustused jõustuvad kohe pärast taseme muutumist ning neid saab kasutada Tallinki laevadel vastava taseme kliendikaardi esitamisel.

2.16. Club One'i püsikliendikaardi kadumisest tuleb viivitamatult teatada Club One'i klienditeenindusse. Tallink ei kompenseeri kliendile Club One'i kliendikaardi kadumisega seonduvaid võimalikke kahjusid. Püsikliendile saadetakse uus kliendikaart umbes 4 nädala jooksul pärast kaardi kadumise teate saamist.

2.17. Club One'i püsikliendikaardi või -numbri andmine teiste isikute kasutusse peale oma registreeritud pereliikmete on keelatud. Club One'il on õigus kustutada reeglitevastaselt või ebaausal teel kogutud punktid.

2.18. Club One'il on õigus ilma mistahes vastutust kandmata lõpetada püsikliendi liikmestaatus ja tühistada kogunenud punktid programmi või Tallinki mistahes reeglite rikkumise ja/või muu heade kommete vastase käitumise tõttu põhi- või lisakaartide omanike poolt. Rikkumiseks loetakse mistahes käesolevate reeglite rikkumist, sealhulgas arvete mitteõigeaegset tasumist või muu tekitatud kahju mitte hüvitamist, dokumentide, nagu näiteks piletite ja kupongide võltsimist, muutmist, müümist või lubamatut üleandmist kolmandale isikule, Club One'i kliendikaardi andmist isiku kasutusse, kes ei ole kaardiomaniku pereliige, ja muud ebakohast käitumist. Sellistel juhtudel on Club One'il õigus ette teatamata lõpetada programmi liikmelisus ja tühistada kliendi punktid. Club One teatab liikmele kirjalikult liikmelisuse lõpetamisest ja selle põhjustest ning punktide tühistamisest.

2.19. Kliendisuhte võib igal ajal lõpetada, saates kirjaliku teate vastava piirkonna Club One'i klienditeenindusse ülaltoodud aadressil. Pärast teate kättesaamist tühistab Club One vastava püsikliendi konto ja kustutab liikmelisuse andmed registrist. Põhikaardi omaniku teade rakendub automaatselt ka lisakaardi omanikele.

2.20. Club One'i kliendikaarti ei saa kasutada makse- ega krediitkaardina.

2.21. Põhikaardi omanik on kohustatud teatama nime, aadressi või peresuhete muutumisest Club One'i klienditeenindusse. Samuti peab liige hoidma ennast kursis programmi reeglite ja soodustuste muudatustega. Muutustest teavitatakse liikmeid Club One'i vastava kliendi asukohariigi veebilehe, Club One'i püsikliendilehe (kui on olemas) ning muude Club One'i programmiga seotud materjalide kaudu.

2.22. Club One jätab endale õiguse peatada liikmelisus, kui viimase järjestikkuse 5 aasta jooksul ei ole Club One liige kasutanud Club One kaarti reisimiseks või ostude registreerimiseks ning seega pole ka boonuspunkte tema isiklikule Club One kontole kogunenud.

2.23. Club One jätab endale õiguse tühistada ebaõigete kontaktandmetega püsikliendinumber, kui klient ei ole 12 kuu jooksul teatanud oma uusi kontaktandmeid.

3. BOONUSPUNKTIDE KOGUMINE JA TASEMETE NÕUDED

3.1. Club One'i klienditase määratakse viimase järjestikkuse 12 kuu jooksul teenitud boonuspunktide summa järgi (edaspidi arvestusperiood). Kõik taset mõjutavad boonuspunktid tuleb registreerida Club One kontol kindla arvestusperioodi jooksul.

3.2. Club One'i Gold taseme nõudeks on 60 000 boonuspunkti arvestusperioodi jooksul. Gold taseme saab klient pärast Silver taseme saavutamist. Silver taseme nõue on 15 000 boonuspunkti arvestusperioodi jooksul. Bronze on algtase.

3.3. Taseme nõuete täitumist kontrollitakse iga päev. Punktis 3.2 toodud tasemenõude saavutamisel saab liige kohe kõrgemale tasemele. Taseme muutumisel saadetakse uuele tasemele vastav kliendikaart kliendile posti teel. Kaardi kättetoimetamise aeg on ligikaudu 4 nädalat.

3.4. Ühelt tasemelt teisele üleminekul ning taseme uuendamisel algab uus arvestusperiood ja järgmisele tasemele jõudmiseks vajalike boonuspunktide arvestus hakkab nullist. Seoses taseme muutumisega ei muutu ostudeks kasutatavate boonuspunktide arv kliendikontol.

3.5. Club One klient teenib boonuspunkte vastavalt oma tasemele. Boonuspunkte teenitakse piletite ja muude teenuste ja ettetellitud kaupade ostmisel enne reisi algust ja Tallinki laevade pardal ning Tallinki hotellides tehtud kaupade ja teenuste ostude pealt. Boonuspunkte teenitakse ka Tallinki poolt osutatavate teenuste ning Tallinki hotellide majutuse pealt, mis on ostetud koos reisibroneeringuga. Tallink jätab endale õiguse anda erinevatelt Tallinki teenustelt erinevas summas boonuspunkte sõltuvalt konkreetsest müügikohast.

3.5.1. Ettetellitud teenustelt ja kaupadelt teenitakse boonuspunkte järgmiselt: Bronze klient 1€ = 30 boonuspunkti, Silver klient 1€ = 35 boonuspunkti, Gold klient 1€ = 40 boonuspunkti.

3.5.2. Tallinki laevade pardal ja Tallinki hotellides ostetud teenustelt teenitakse boonuspunkte järgmiselt: Bronze klient 1€ = 21 boonuspunkti, Silver klient 1€ = 25 boonuspunkti, Gold klient 1€ = 29 boonuspunkti.

3.6. Reisibroneeringute, ettetellitud ostude ja pardal ning Tallinki hotellides tehtud ostude eest laekuvad punktid punktikontole hiljemalt nädal pärast viimast check-in'i konkreetses reisis. Ainult reisi broneerimise või pileti ostmise eest boonuspunkte ei arvestata.

3.7. Boonuspunktide kasutamine ei mõjuta Club One'i klienditaset.

3.8. Boonuspunktid kehtivad 24 kuud alates nende registreerimise kuust.

3.9. Club One'i punkte saab klient hakata teenima pärast kliendistaatuse jõustumist ja Club One'i kliendikaardi saamist. Punkte teenitakse pereliikmete-põhiselt ning neil pole rahalist tagasiostuväärtust.

3.10. Teenitud boonuspunktide eest saab klient osta Tallinki teenuseid.

3.11. Club One'i liikmeksoleku lõppemisel tühistatakse ka Club One'i boonuspunktid, kliendil pole punktide osas kompensatsiooni nõudeõigust.

3.12. Edasimüüjate kaudu ostetud Tallinki teenused annavad boonuspunkte, kui pole märgitud teisiti.

3.13. Reisi või teenuse eest maksval Club One'i liikmel ei ole õigust saada boonuspunkte ega Club One'i liikme hindu, kui ta ise vastavat teenust ei kasuta. Club One liikme teenuste hinnad kehtivad maksimaalselt 1 kajuti kohta või maksimum 2 tekikoha kohta ühe broneeringu raames.

3.14. Tallinki kinkekaartide ja muude sarnaste toodete ostmisel teenivad Club One'i liikmed boonuspunkte kinkekaardi kasutamise järgselt. Toote „laevaraha" ostmisel arvestatakse Club One'i liikmele boonuspunkte, kui „laevaraha” lisatakse broneeringule ning vastav broneering on registreeritud ning reis toimub.

3.15. Club One jätab endale õiguse mitte arvestada boonuspunkte teatud teenustelt või Tallinki koostööpartnerite poolt pakutavatelt teenustelt või anda tavapärasest vähem punkte.

3.16. Boonuspunktide registreerimiseks peab klient reisi broneerimisel teatama oma kliendinumbri ning esitama Tallinki laevade pardal oste sooritades Club One'i kaardi. Club One'i kaart tuleb kauplustes ja Tallinki hotellides esitada enne kassatoimingute algust ning restoranides tellimuse andmisel. Reise ja oste ei saa Club One kontole registreerida tagasiulatuvalt.

3.17. CA kaarti (Cruise Account) ega Tallinki krediitkaarti ei saa kasutada samaaegselt Club One'i kaardiga.

3.18. Ainult Club One liikmeteks registreeritud pereliikmete ostud koguvad kontole boonuspunkte.

3.19. Perepõhisele kontole laekuvad kõigi samasse perekonda kuuluvate Club One'i liikmete punktid juhul, kui nad on perepõhiselt liikmeks registreeritud.

3.20. Põhikaardi omanik on kõikide boonuspunktide omanik ning konto haldajana vastutab kontoga seotud mistahes tegevuste eest.

3.21. Põhikaardi omanik ja lisakaartide omanikud on võrdselt õigustatud kasutama kõiki kontol olevaid boonuspunkte. Boonuspunkte saab kasutada ainult broneeringute tegemise kronoloogilises järjekorras.

3.22. Club One ei ole kohustatud võtma ühendust põhikaardi omanikuga, et saada temalt eelnevat kinnitust punktide kasutamisele või korrigeerima punktide kasutamist pereliikmete palvel. Erimeelsused seoses punktide kasutamisega lahendatakse vaid põhikaardi omaniku ja lisakaartide omanike vahel.

3.23. Boonuspunkte saab üle kanda ühelt püsikliendikontolt teisele Club One põhi- või lisakaardi omanik. Boonuspunkte saab üle kanda ka teisele püsikliendikontole, kui kaks või enam kontot ühendatakse ühele Club One perekontole.

3.24. Reisikorraldajate poolt korraldatavate reiside eest arvestatakse punkte vastavalt spetsiaalsele marsruudi-põhisele tabelile. Reisikorraldajate poolt korraldatavate reiside all mõeldakse koostööpartnerite poolt pakutavaid reise, nt kruiisi pakettreisid, mis sisaldavad ka bussitransporti elukohast sadamasse. Soomes kehtib see ka reisidele, mille puhul on kasutatud Tallink Silja Organizational Customer Cardi.

3.25. Rühmasoodustusega rühmareiside puhul arvestatakse punkte vastavalt spetsiaalsele marsruudi-põhisele tabelile.

4. BOONUSREISID

Boonusreis tuleb broneerida boonuspunktide kehtivusaja jooksul.

4.1. Bronze taseme klient võib boonuspunktide eest reisi broneerida 4 kuud, Silver taseme klient 6 kuud ja Gold taseme klient 8 kuud enne reisi algust.

4.2. Aegunud ja kasutamata jäänud punktid kustutatakse kontolt automaatselt iga kuu ning neid ei tagastata.

4.3. Boonusreisid tuleb broneerida Club One'i klienditeeninduses või klienditeeninduse poolt osundatud kanalite kaudu. Boonusreisi saab broneerida alles pärast seda, kui kontole on kantud nõutav arv boonuspunkte.

4.4. Boonusreisi on õigus broneerida ainult Club One'i registris registreeritud põhi- või lisakaardi omanikul.

4.5. Tallink jätab endale õiguse määrata boonusreiside jaoks vajaliku boonuspunktide hulga. Tallink jätab endale õiguse teatud aegadel piirata boonusreiside hulka või boonusreise mitte võimaldada. Boonusreisi edasimüük on keelatud. Boonusreisipakkumised ning boonusreisideks vajaminevad punktikogused on toodud vastava piirkonna Club One koduleheküljel.

4.6. Boonusreise on iga väljumise kohta piiratud arv. Broneerimiseks vajaminevad boonuspunktid võetakse alati ühelt punktikontolt.

4.7. Tekikohaga boonusreis on ette nähtud 1 inimesele. Kajutite ja tekikohtade arv ei ole piiratud, kui pole märgitud teisiti. Boonusreisi broneeringus peab sisalduma vähemalt üks Club One perepõhise konto liige.

4.8. Boonusreisi annulleerimisel hiljemalt 14 päeva enne reisi algust tagastatakse kehtivad boonuspunktid kontole. Hiljem tühistatud või tühistamata jäetud boonusreiside eest võetakse kontolt maha täiskogus punkte. Aegunud boonuspunkte ei tagastata.

4.9. Boonusreiside puhul tuleb tasuda marsruudil põhinev kajuti/reisijamaks (kohaldatakse isikutele alates 6. eluaastast). Lisaks sellele võivad ametkondade või vastavate Tallinki koostööpartnerite poolt nõutavad mistahes muud maksud (nt lennujaamatasud, teenustasud jms) rakenduda boonusreisidele, mis tuleb tasuda Tallinkile.

4.10. Koostööpartnerite poolt pakutavate soodustuste (või muude pakkumiste) puhul kehtivad vastava partneri annulleerimis- ja broneerimistingimused.

5. KLIENDILEPINGUD ETTEVÕTETE JA ORGANISATSIOONIDEGA

5.1. Tallinki ärikliendi (ingl Corporate Customer) koodiga tehtud reisibroneeringud ei lisa punkte Club One'i kontole. Organisatsiooni kliendilepingu (Organizational Customer Agreement) kohaselt tehtud reisibroneeringud lisavad Club One'i kontole punkte vastavalt spetsiaalsele reisikorraldajate tabelile. Ärikliendi ja organisatsioonikliendi kaarti ei saa kasutada samaaegselt Club One'i kliendikaardiga.

6. MUUD TINGIMUSED

6.1. Club One soodustused ja muud eelised võivad erineda vastavalt Club One liikme tasemele ja tegutsemispiirkonnale.

6.2. Club One'i soodustooted võivad eri marsruutidel/laevadel olla erinevad. Club One'i soodushinnaga reise või muid soodustusi ei saa broneerida/kinkida mitte-pereliikmetele, välja arvatud juhul, kui reisil on kaasas vähemalt üks vastava Club One konto liige.

6.3. Club One'i reeglid kehtivad Club One'i veebilehel avaldatud redaktsioonis. Tallinkil on õigus oma äranägemise järgi teha muudatusi Club One'i programmis, programmi reeglites, punktide tekkimispõhimõtetes ja boonustoodete hindades. Muutused jõustuvad koheselt ilma ette teatamata, kui Tallink ei määra teisiti. Muutustest teatatakse Club One'i liikmetele Club One'i veebileheküljel. Tallink teeb mõistlikke jõupingutusi, et muudatustest teada anda ka püsikliendilehes, kui teade on lehe ilmumise ajal jätkuvalt aktuaalne.

6.4. Tallink ei vastuta tehtud muudatustest tulenevate võimalike kahjude eest (kaasa arvatud boonuspunktide kaotus, soodustuste kaotus või vähenemine) ega ole kohustatud kahjusid Club One'i kliendile või kolmandatele osapooltele mistahes viisil hüvitama.

6.5. Tallink ei vastuta oma koostööpartnerite poolt pakutavate teenuste ja toodete ning nendega seonduvate pretensioonide eest, välja arvatud juhul, kui Tallink on reisikorraldaja vastavalt kohaldatavale seadusele – vaid iga partner vastutab ise oma toodete ja teenuste eest.

6.6. Kui käesolevates reeglites ei ole eraldi teisiti märgitud, on klient vastutav reisijateveo tingimuste järgimise eest ning tutvuma nendega internetis veebilehel www.tallink.ee.

6.7. Programmist tulenevad erimeelsused, mida ei suudeta lahendada läbirääkimiste teel, lahendatakse Club One'i püsiklienditeeninduste asukohariikide kohtutes. Kliendil on õigus vaidluste lahendamiseks pöörduda ka kohaliku tarbijakaebuste komisjoni poole selle olemasolul.

Vaata lisaks