Korduma kippuvad küsimused

Liitumine

Kuidas saada Club One’i püsikliendiks?

Club One’iga liitumine on tasuta. Selleks täida liitumisankeet siin. Pärast liitumist saadame Sinu e-mailile kliendinumbri, millega saad soodustusi reisibroneeringutelt kohe.

Soodustused ja eripakkumised Tallinki laevades, hotellides, e-poes ja koostööpartnerite juures avanevad Sulle Club One’i digitaalse kaardiga, mis toimib läbi mugava Tallinki äpi.

Kui oled üle 65-aastane ja märgid liitumisankeedile, et soovid lisaks Club One’i digikaardile ka plastikust kliendikaarti, saabub plastikkaart umbes nelja nädala jooksul Sinu poolt andmetesse märgitud aadressile.

Alates 01.01.2022 kuni 65-aastastele püsiklientidele Tallink plastikkaarte automaatselt enam ei väljasta.

Soodustuste jagamine pereliikmetega

Kuidas saan lisada oma Club One’i kontole pereliikmeid?

Pereliikmete andmeid saab lisada iseteeninduses vaid põhikaardiomanik. Leiad selle võimaluse alamlehelt „Minu konto.” Vajuta nupul „Lisa pereliige” ning sisesta seejärel pereliikme ees- ja perekonnanimi ning e-posti aadress. Saadame seejärel e-postiga Sinu poolt lisatud pereliikmele liitumiskutse, millega ta saab registreerimise lõpuni viia.

Kes on püsikliendi pereliikmed?

Püsikliendi pereliikmete all mõeldakse põhikaardiomaniku abikaasat või elukaaslast koos nende ülalpeetavate lastega, kes elavad samal aadressil.

Keda ma võin registreerida püsikliendikontole pereliikmeteks?

Oma püsikliendikontole saab registreerida oma pereliikmeid. Pereliikmete all mõeldakse põhikaardi omaniku abikaasat või elukaaslast koos ülalpeetavate lastega, kes elavad samal aadressil.

Club One'i number

Ma olen unustanud oma püsikliendinumbri. Kuidas ma uue numbri teada saan?

Püsikliendinumbri nägemiseks logi sisse iseteenindusse: sisesta oma e-posti aadress või telefoninumber, millele saadetakse sisselogimiseks vajalik kinnituskood. Club One’i numbrit näed sisse logides avalehel.

Lisaks leiad kliendinumbri oma Club One’i digikaardilt Tallinki äpis. Kui Sul ei õnnestu läbi iseteeninduse või äpi oma numbrit tuvastada, pöördu meie klienditeeninduse poole telefonil 17 808 (hind 85 eurosenti/kõne + operaatoritasu) või aadressil clubone@tallink.ee.

Club One'i kaart

Millal ma saan oma püsikliendikaardi?

Club One’i digitaalset kaarti saad hakata kasutama kohe pärast liitumist, kui oled saanud oma Club One’i numbri. Selleks laadi oma telefoni mugav Tallinki äpp. Loe äpi kohta lähemalt siit →

Alates 01.01.2022 kuni 65-aastastele püsiklientidele Tallink plastikkaarte automaatselt enam ei väljasta. Kui soovid siiski lisaks digikaardile ka plastikust klendikaarti, siis võta ühendust Club One`i klienditeenindusega aadressil clubone@tallink.ee.

Kui oled üle 65-aastane ja märgid liitumisankeedile, et soovid lisaks Club One’i digikaardile ka plastikust kliendikaarti, saabub plastikkaart umbes nelja nädala jooksul Sinu poolt andmetesse märgitud aadressile.

Minu lapsed ei ole saanud püsikliendikaarte.

Alates 01.01.2022 plastikust saadetakse püsikliendikaarte ainult vähemalt 65-aastastele püsikliendi pereliikmetele. Nooremad pereliikmed saavad kasutada nimelist Club One’i digikaarti, mis toimib läbi Tallinki äpi. Digikaardi kasutamiseks vanusepiirang puudub. Kui Sinu vähemalt 65-aastase pereliikme kaart pole nelja nädala jooksul pärast registreerimist saabunud, võta ühendust Club One’i klienditeenindusega aadressil clubone@tallink.ee.

Ma olen oma kliendikaardi kaotanud, kust ma saan uue?

Uue plastikust kliendikaardi tellimiseks saada palun oma kirjalik soov Club One’i klienditeenindusele aadressil clubone@tallink.ee. Plastikkaardi tellimise asemel võid ka üle minna digitaalsele kliendikaardile, mis toimib läbi Tallinki äpi. Rohkem infot ja juhendi leiad siit.

Mida tähendavad kliendikaardil kuupäevad „Level valid until” ja „Card valid until”?

Kliendikaardile on märgitud 2 aegumist: klienditaseme kehtivusaeg „Level valid until” ning kliendikaardi magnetriba kehtivusaeg „Card valid until”.

Alates 01.01.2022 oleme muutnud kõikide alla 65-aastaste püsiklientide kontodel kliendikaardi eelistuseks digitaalse püsikliendikaardi.

Plastikkaardi aegumisel saadetakse automaatselt uus kliendikaart vaid vähemalt 65-aastastele püsiklientidele, kes on märkinud kliendikaardi eelistuseks plastikkaardi ning selle saabumine võtab aega umbes neli nädalat. Seni saab vajadusel aegunud tasemega (Level valid) kaarti kasutada, sest magnetriba toimib veel 1 kuu (Card valid).

Vähemalt 65-aastastel on ka võimalus Club One’i plastikkaardist täielikult loobuda ning minna üle digitaalsele püsikliendikaardile. Selleks tee oma kontol märge, et Sa ei soovi praeguse kaardi aegumisel või klubitaseme muutumisel uut plastikkaarti postkasti saada.

Kuidas ma saan endale plastikaardi?

Alates 01.01.2022 saavad kõik alla 65-aastased inimesed Club One'iga liitudes valida vaid digitaalse kliendikaardi.  Kui oled valiku teinud digikaardi kasuks aga sooviksid siiski kasutada plastikkaarti, siis selleks tuleb saata kiri clubone@tallink.ee.

Vähemalt 65-aastased isikud saavad Club One'iga liitudes  valida, kas eelistavad digi- või plastikkaarti.

Kuidas ma saan plastikkaardist loobuda?

Kui Sa eelistad Club One’i digikaarti ega soovi praeguse plastikkaardi aegumisel enam uut saada, siis logi sisse iseteenindusse ning tee „Minu konto” alamlehe nõusolekute lahtrisse linnuke, et soovid kasutada ainult digitaalset kaarti. Alates 01.01.2022 oleme muutnud kõikide alla 65-aastaste püsiklientide kontodel kliendikaardi eelistuseks digitaalse püsikliendikaardi.

Digitaalne Club One’i kaart toimib läbi Tallinki äpi, mille saad tasuta alla laadida äpipoodidest Google Play või App Store.

Klienditase (pronks-, hõbe- ja kuldtase)

Mida tähendab, et Club One on kolmetasemeline püsikliendiprogramm?

Tallinki püsikliendiprogrammil Club One on kolm klienditaset: pronks, hõbe ja kuld. Klienditase sõltub ühe arvestusperioodi ehk 12 järjestikuse kuu jooksul teenitud boonuspunktide hulgast ning punktide kogumise eesmärgiks on kuldtaseme saavutamine.

  PRONKS HÕBE KULD
Vajalik kogus boonuspunkte 12 järjestikuse kuu jooksul PRONKS: 0–14 999 HÕBE: 15 000–59 999 KULD: al 60 000

Pronkskliendil tuleb hõbetaseme saavutamiseks teenida arvestusperioodi ehk 12 järjestikuse kuu jooksul vähemalt 15 000 boonuspunkti. Hõbetaseme klient tõuseb kuldtasemele kohe, kui vajalikud 60 000 boonuspunkti on arvestusperioodi jooksul kontole laekunud.

Ühelt tasemelt teisele liikudes või arvestusperioodi lõppedes algab tasemeks vajalike boonuspunktide arvestus nullist. Kuldtaseme saavutamiseks tuleb esmalt saavutada hõbetase.

Kui ma kasutan reisimiseks boonuspunkte, kas see langetab minu püsiklienditaset?

Boonuspunktide kulutamine püsiklienditaset ei mõjuta. Klienditaset arvestatakse 12 järjestikuse kuu (arvestusperiood) jooksul teenitud boonuspunktide hulga järgi. Samasid boonuspunkte saad kasutada ostudeks 24 kuu jooksul.

Kuidas ma saavutan püsikliendiprogrammi kuldtaseme?

Club One’i pronkstaseme kliendil tuleb enne kuldtaset saavutada hõbetase, kogudes 12 järjestikuse kuu jooksul vähemalt 15 000 boonuspunkti. Hõbetasemelt kuldtasemele liikumiseks tuleb 12 kuu jooksul koguda vähemalt 60 000 boonuspunkti.

Kui nõutud boonuspunktide arv kogutakse kiiremini, muutub klienditase automaatselt ühe taseme võrra kõrgemaks juba enne arvestusperioodi lõppu.

Andmete muutmine ja kliendistaatuse tühistamine

Minu nimi muutus, soovin vahetada nime ka Club One’i kontol.

Nime muutmiseks Club One’i kontol saada oma kirjalik soov aadressil clubone@tallink.ee. Palun märgi teates nii oma endine kui ka praegune täisnimi, sünniaeg ja kehtiv aadress.

Kuidas saan oma Club One'i konto kustutada?

Club One’i konto kustutamiseks saada palun oma kirjalik soov aadressil clubone@tallink.ee. Oleme tänulikud, kui mainid kirjas liikmestaatuse tühistamise soovi põhjust.

Kuidas saan pereliikmeid oma Club One’i kontolt eemaldada?

Andmete korrektsuse huvides ei saa pereliikmeid eemaldada iseteeninduses. Palun saada oma kirjalik soov aadressil clubone@tallink.ee, milles märgid ka isiku nime ja sünniaja, keda soovid oma Club One’i kontolt eemaldada.

Soodustused

Mis on püsikliendi soodustused?

Club One'i kliendile kehtivad soodustused ja eripakkumised laevapiletitele ning Tallinki laevakauplustes, hotellides, e-poes ja koostööpartnerite juures.

Ostudelt teenitud boonuspunkte saad kasutada boonusreisideks ja boonuslendudeks ning soodsamateks ostudeks Tallinki e-poes. Mida kõrgem on klienditase, seda paremad on soodustused. Vaata Club One’i soodustusi siit →

Tasemearvestuseks vajalikud boonuspunktid

Mida tähendab, et tase kehtib 12 kuud?

Saavutatud klienditase kehtib 12 järjestikust kuud ehk ühe arvestusperioodi. Pronkstase ei aegu, kuid hõbe- ja kuldtaseme klientidel tuleb teenida arvestusperioodi jooksul vastavalt 15 000 või 60 000 boonuspunkti, et oma taset säilitada ka järgmiseks arvestusperioodiks.

Kui hõbetaseme klient teenib 60 000 boonuspunkti enne 12 kuu täitumist, liigub ta kuldtasemele kohe enne 12 kuu täitumist. Samuti saab pronkskliendist 15 000 punkti täitumisel automaatselt enne 12 kuud hõbetaseme klient.

Kui palju pean ma teenima boonuspunkte, et saavutada hõbe- või kuldtase?

Pronkstaseme kliendil tuleb hõbetaseme saavutamiseks teenida 12 järjestikuse kuu jooksul vähemalt 15 000 boonuspunkti. Hõbetaseme klient tõuseb kuldtasemele kohe, kui vajalikud 60 000 boonuspunkti on arvestusperioodi jooksul kontole laekunud.

Boonuspunktide teenimise arvestuspõhimõte:

Pronkstase laevapiletitelt (reisija- ja autopilet) 1 € = 30 p; enne reisi, laeva pardal, Tallinki hotellides, restoranides NOK NOK ja Ristorante Flavore, Tallinki e-poes ning Tallink Travel Retaili kauplustes sooritatud ostude eest 1 € = 21 p

Hõbetase laevapiletitelt (reisija- ja autopilet) 1 € = 35 p; enne reisi, laeva pardal, Tallinki hotellides, restoranides NOK NOK ja Ristorante Flavore, Tallinki e-poes ning Tallink Travel Retaili kauplustes sooritatud ostude eest 1 € = 25 p

Kuldtase laevapiletitelt (reisija- ja autopilet) 1 € = 40 p; enne reisi, laeva pardal, Tallinki hotellides, restoranides NOK NOK ja Ristorante Flavore, Tallinki e-poes ning Tallink Travel Retaili kauplustes sooritatud ostude eest 1 € = 29 p

Kas ma saan osta järgmisest tasemest puuduolevaid boonuspunkte?

Taseme tõstmiseks või hoidmiseks vajalikke boonuspunkte ehk tasemepunkte pole võimalik osta. Ka ei aita sõbra kantud ostudeks kasutatavad boonuspunktid, kuna klienditaset arvestatakse arvestusperioodi jooksul Sinu kaardiga teenitud boonuspunktide kogusumma järgi.

Kui Sul on uueks tasemeks vajalikke boonuspunkte puudu, soovitame minna laevareisile, külastada Tallinki hotelle (sh hotellirestorane, veekeskust ja spaad) või ostelda Tallinki e-poes. Palun arvesta, et boonuspunktide laekumine kontole võib võtta kuni üks nädal. Seega tuleb ostud sooritada hiljemalt nädal enne arvestusperioodi lõppu.

Ostudeks kasutatavad boonuspunktid

Millistelt ostudelt kogun boonuspunkte?

Tallinki ja Silja Line’i laevapiletitelt (reisija- ja autopilet) ning enne reisi, laeva pardal, Tallinki hotellides, restoranides NOK NOK ja Ristorante Flavore, Tallinki e-poes ning Tallink Travel Retaili kauplustes. Vaata lähemalt →

Kui kaua kehtivad boonuspunktid?

Boonuspunkte on võimalik kasutada ostudeks 24 kuu jooksul. Klienditaset arvestatakse 12 järjestikuse kuu jooksul teenitud boonuspunktide hulga järgi.

Kus saab kasutada boonuspunkte, kui ma ei reisi?

Boonuspunkte saab lisaks laevareisidele kasutada ka Tallink Hotelsi hotellides toakategooria tõstmiseks, sealhulgas meie hotellis Riias. Samuti saab boonuspunktidega tasuda osaliselt kaupade eest Tallinki e-poes.

Millal laekuvad boonuspunktid minu kontole?

Boonuspunktid laekuvad Sinu Club One’i kontole 7 päeva jooksul pärast tehingut. Reisi- ja hotellibroneeringute puhul pane tähele, et need laekuvad pärast check-in'i (mitte kohe pärast reisi ostmist).

Boonus- versus tasemepunktid

Mis vahe on boonus- ja tasemepunktil?

Boonuspunktid on klubiliikme muude soodustustega kaasnev lisaväärtus ehk punktid, mida saad teenuste ja toodete pealt koguda. Teenitud boonuspunktid Sinu Club One’i kontol jagunevad kahte arvestusse.

Klienditaset arvestatakse 12 järjestikuse kuu (arvestusperiood) jooksul teenitud boonuspunktide hulga järgi ja need samad punktid on ka Sinu ostudeks kasutatavate boonuspunktide arvestuses, kus nende kehtivus on 24 kuud. Ostudeks kulutatud boonuspunktide kasutamine Sinu klienditaset ei mõjuta.

Uudiskiri ja pakkumised

Miks ma ei ole saanud püsikliendi uudiskirju?

Uudiskiri saadetakse Club One’i püsiklientidele, kes on jaganud Tallinkiga oma kehtivat e-posti aadressi ning andnud loa saata pakkumisi e-postiga.

Kui Sa pole uudiskirju saanud, kontrolli iseteeninduses „Minu konto” alamlehel oma andmeid ning märgi linnuke kasti “Soovin Club One’i pakkumisi e-postiga”.

Club One’i kaardi kasutamine Tallinki hotellides

Kuidas on seotud Tallink Hotelsi hotellid ning püsikliendiprogramm?

Tallinki hotellides kehtivad Club One'i kliendile soodustused ja eripakkumised majutuselt, restoranides ja ilu- või veekeskuse külastuselt. Lisaks saab vabade tubade olemasolul hotellis kohapeal boonuspunktide eest toakategooriat tõsta. Tutvu hotellidega siin →

Kuidas teenin Club One’i kliendina Tallinki Hotelsi hotellides boonuspunkte?

Boonuspunkte arvestatakse teenustelt, mille eest tasumisel on esitatud Club One’i kaart.

Boonuspunkte koguneb:

 

  • hotelli kodulehe kaudu tehtud broneeringutelt;
  • hotellis kohapeal tehtud majutusbroneeringutelt;
  • hotellide tellimuskeskuse kaudu tehtud broneeringutelt;
  • hotelli restoranis, Lobby baaris, ööklubis ja Delis tehtud ostudelt;
  • ilusalongide iluteenustelt;
  • privaatsauna rendilt;
  • Aqua Spa teenustelt;
  • toa arvele pandud teenustelt;
  • minibaari ostudelt.

 

Kõikide hotellis kohapeal sooritatud ostude eest laekub kaardi esitamisel kliendikontole boonuspunkte põhimõttel: pronkstaseme kliendile 1 € = 21 boonuspunkti, hõbetaseme kliendile 1 € = 25 boonuspunkti ja kuldkliendile 1 € = 29 boonuspunkti. Punktid hotelliteenuste ja -ostude eest laekuvad kliendi punktikontole hiljemalt nädala pärast.

Boonuspunkte ei kogune:

 

  • broneeringutelt, mis on tehtud edasimüüjate või teiste broneerimissüsteemide kaudu;
  • broneeringutelt, mille arve on tasunud firma (korporatiivtellimused);
  • konverentsiteenustelt;
  • partnerite poolt pakutud teenuste eest;
  • kui klient esitab klubikaardi pärast ostu sooritamist.