Tallinki kinkekaardid

 

Elamusterohke merereis Tallinkiga Helsingisse või Stockholmi on hea võimalus pidada meeles töökaaslaste tähtpäevi, tunnustada tublisid kolleege või teha äripartnerile meeldejääv kingitus.

Palun anna oma soovidest teada aadressil b2b@tallink.ee.

Kinkekaardid Helsingisse →
Kinkekaardid Stockholmi kruiisile →

Kinkekaardi tingimused
 
  • Kinkekaart kehtib üks aasta alates väljastamise kuupäevast. Vaata näidist
  • Ostmise ja reisimise periood on kinkekaardil märgitud, kinkekaardi kehtivusaega ei saa pikendada.
  • Reisi saad osta kinkekaardil märgitud unikaalse koodiga.
  • Kinkekaart kehtib vaid uutele reisidele.
  • Kinkekaarti saad kasutada vabade kohtade olemasolul.
  • Kinkekaart ei kehti koos teiste pakkumistega.
  • Kinkekaarti ei saa tagastada ega raha vastu vahetada.
  • Hoia kinkekaart alles kuni pardakaartide väljastamiseni.
  • Kinkekaardiga reisi ostmiseks võta palun ühendust Tallinki kõnekeskusega telefonil 17808 (0,85 € kõne + operaatoritasu) E–R 8.00–20.00, L–P 9.00–18.00.

3. REISIDOKUMENDID

(1) Reisijal peab kogu reisi vältel olema kaasas kehtiv reisidokument ja muud vajalikud dokumendid, sealhulgas vajadusel ka viisa, ning reisija vastutab kõikide dokumentide kehtivuse ja õigsuse eest.

(2) Reisidokumendi esitamise kohustus on kõikidel riigipiiri ületavatel reisijatel. Isikuid, kellel puudub reisidokument või keelduvad selle esitamisest, laeva ei lubata.

(3) Tallink ei hüvita reisijale Piletit, kui reis jääb ära puudulikult vormistatud või kehtetu reisidokumendi tõttu või reisijal puudub üldse vajalik reisidokument.

 

Tagasi algusesse

Parkimine Tallinki D-terminali parklas

Tallinki D-terminali parkla pakub soodsaid parkimisvõimalusi.
 
Parkimise hinnad
Esimene tund - 1 €
Kuni 2 tundi - 2 €
2 tundi kuni 24 tundi - 7 €
Parkides üle 24 tunni toimub edasi tasuarvestus 24 tunni kaupa.
1 kuu - 60 € (ettemaks)*
 
NB! Hinnale lisandub mobiilsideoperaatori kehtestatud teenustasu 0.32 € igakordse parkimise alustamise eest (v.a. parkimisloaga) ja tõkkepuust sisenemise/väljumise tasu 0.02 €.
 
* Kui soovite parkida terve kuu, saatke oma parkimissoov e-mailile parkimine@htg.tallink.ee. Pange kirja nimi, mobiiltelefoni ja auto number. Teile saadetakse arve ja peale tasumist saate jätkata parkimist.
 
Parklasse sisenemiseks helista numbrile 70120012. Täpsed juhised leiate parklasse sissesõidul.
 
Ettepanekud parkimiskorralduse parandamiseks on oodatud e-mailile parkimine@htg.tallink.ee.
 
Parkla operaator HTG Invest AS
Uus-Sadama 19-13

parkimine@htg.tallink.ee

 

Tagasi algusesse

PILETI REGISTREERMINE (CHECK-IN)

2. PILETI REGISTREERMINE (CHECK-IN)

(1) Kõik Piletid tuleb enne laeva väljumist registreerida (check-in) sadama kassas, Pileti registreerimise terminalis või muus selleks ettenähtud kohas.

(2) Peale Pileti registreerimist väljastatakse reisijale Pardakaart. Pardakaardile on märgitud reisija nimi, reisiaeg ja sihtkoht ning pardakaart on kehtiv ainult juhul, kui selle omanikuks olev isik on pardakaardil märgitud reisi ajal reisis olev isik.

(3) Pardakaarti tuleb alles hoida kogu reisi vältel. Laeva meeskonna liikmel on õigus kontrollida ja reisijal on kohustus näidata Pardakaarti laeva sisenemisel ja nõudmisel ka kogu reisi vältel. Vajadusel peab reisija suutma tõendada oma isikut laeva meeskonna liikmele.

(4) Sõidukita reisijate registreerimine algab sadama kassas või Pileti registreerimise terminalis 1,5 tundi enne laeva väljumist. Muus selleks ettenähtud pileti registreerimise kohas algab Piletite registreerimine 24 tundi enne laeva väljumist. Registreerimine toimub Pileti ja reisidokumendi alusel.

(5) Sõidukiga reisijate registreerimine algab sõidukite check-in’is 1,5 tundi enne laeva väljumist. Registreerimine toimub Pileti, kõigi reisijate reisidokumentide ja sõiduki registreerimistunnistuse alusel.

(6) Sõidukita reisijate Piletite registreerimine lõpeb 30 minutit enne laeva väljumist ja pääs laevale suletakse 20 minutit enne laeva väljumist.

(7) Sõidukitega reisijate registreerimine lõpeb 1 tund enne laeva väljumist.

(8) Punktides 6 ja 7 märgitud tähtajast hilisemaid saabujaid laevale ei registreerita.

Tagasi algusesse

VANUSEPIIRANGUD

6. VANUSEPIIRANGUD

Vanusepiirangud Tallinki ja Silja Line’i kaubamärkide all sõitvate laevadega reisimisel on kehtestatud alla 18-aastastele üksikreisijatele (alaealistele) alljärgnevalt:

(1) 15–17-aastane reisija võib sõltumata nädalapäevast reisida üksi päevasel ühe suuna liinireisil või päevareisil, kui tal on kaasas lapsevanema või muu seadusliku esindaja allakirjutatud Reisiluba. Reisi broneerija või reisija vastutab ise Reisiloa olemasolu eest.
- Eesti (PDF)
- Soome (PDF)
- Rootsi (PDF)
- Läti (PDF)
- Rahvusvaheline (PDF)

(2) Kuni 17-aastane reisija võib ööbimisega reisil osaleda ainult alljärgnevatel tingimustel:

1) koos lapsevanemaga või muu seadusliku esindajaga või Reisivolitust omava muu Pereliikmega või Järelevaatajaga (pereliikme/järelevaatajaga võib kaasas olla kuni 2 last lisaks oma lastele). Reisivolituse näidised on avaldatud Tallinki kodulehel:
Eesti (PDF)
- Soome (PDF)
- Rootsi (PDF)
- Läti (PDF)
- Rahvusvaheline (PDF)

2) Kuni 17-aastase reisijaga koos reisiv muu Pereliige või Järelevaataja peab täitma Järelevaataja ankeedi, mille näidis on lisatud:
- Eesti (PDF)
- Soome (PDF)
- Rootsi (PDF)
- Läti (PDF)
- Rahvusvaheline (PDF)

3) koos kuni 14-aastase reisijaga peab igas kajutis olema vähemalt üks Pereliige või Järelevaataja.

(3) Kuni 14-aastane reisija võib reisida päevasel ühesuuna liinireisil või päevareisil:
1) koos lapsevanemaga või muu seadusliku esindajaga või Reisivolitust omava muu Pereliikmega või Järelevaatajaga (pereliikme/järelevaatajaga võib kaasas olla kuni 2 last lisaks oma lastele). Reisivolituse näidis on avaldatud käesoleva punkti lõike 2 alapunktis 1;
2) Kuni 14-aastase reisijaga koos reisiv muu Pereliige või Järelevaataja peab täitma Järelevaataja ankeedi, mille näidis on avaldatud käesoleva punkti lõike 2 alapunktis 2.

(4) Tallink ei hüvita reisijale Piletit, kui alaealisel reisijal puuduvad vajalikud eelnevates punktides sätestatud dokumendid või need on puudulikult vormistatud ning seetõttu ei lubata reisijat laeva.

- „Pereliige“ – reisiva lapse vähemalt 18-aastane isa, ema või muu seaduslik esindaja või vähemalt 25-aastane tädi, onu, õde, vend või vanavanem.

- „Järelevaataja“ – kuni 17-aastase reisiva lapse esindaja. Järelevaataja peab olema vähemalt 25-aastane isik, kes on tutvunud AS Tallink Grupp juhistega järelevaatajale, ta kohustub vastutama oma esindatavate eest ning ta on alla kirjutanud vastavale dokumendile.

Tagasi algusesse

III OSA – PILETI BRONEERIMINE, TASUMINE, MUUTMINE ja TÜHISTAMINE

Allolevad tingimused kehtivad broneeringutele, mis on vormistatud al 01.11.2019.
 

1. PILETI BRONEERIMISE ÜLDTINGIMUSED

(1) Pileti broneerimise, tasumise, muutmise ja tühistamise tingimused (edaspidi: Tingimused) kehtivad Tallinki internetikeskkonnas, nutitelefoni rakenduse kaudu, müügiesinduses, kontaktikeskuses, sadama terminali teenindusletis, iseteeninduskioskis ja reisiettevõtja esinduses või tema internetikeskkonnas tehtud üksikreisija broneeringule.

(2) Tingimused kehtivad internetikeskkonnas ja nutitelefoni rakenduse kaudu kuni 24 reisija broneeringule ja muudes kanalites kuni 9 reisija broneeringule.

(3) Piletit saab broneerida ja tasuda lõikes 1 nimetatud keskkondades.

(4) Tallinki internetikeskkonnas ja nutitelefoni rakenduse kaudu ning reisiettevõtja internetikeskkonnas ei saa piletit tühistada.

(5) Piletit saab muuta ning tühistada kõigis lõikes 1 nimetatud keskkondades, välja arvatud lõikes 4 sätestatu.

2. BRONEERINGU EEST TASUMINE

(1) Broneeringu vormistamisel tuleb tasuda koheselt broneeringu täishind.

(2) Broneering, mille eest ei ole õigeaegselt tasutud, tühistatakse.

(3) Kui broneering on tehtud vähem kui 5 tööpäeva enne väljumist ning tasumine toimub pangaülekandega, on sadama terminali teenindusleti töötajal õigus nõuda makse teostamist kohapeal kui broneeringus ettenähtud kogusumma ei ole pileti registreerimise hetkeks laekunud Tallinki pangakontole

3. PILETI MUUTMINE

(1) Piletil võib muuta reisi suunda ja/või marsruuti, väljumise kuupäeva või kellaaega, kajutiklassi, sõidukit ja pardateenust, kusjuures eelnimetatud teenuste muutmisel võib muutuda pileti hind.

(2) Reisija isikuandmete muutmist piletil ei loeta pileti muutmiseks.

(3) Pileti muutmisel tuleb tasuda muudetud teenuse eest vastavalt Tallinki hinnakirjale. Reisijaveoteenuse ja/või pardateenuse muutmisel tuleb tasuda hind, mis tekib esialgselt ostetud teenuse ja muudetud teenuse hinnavahest või tagastatakse hind samale pangakontole, millelt pileti eest tasuti ning kohaldatakse leppetrahv.

(4) Piletit võib muuta kõikidel laevaliinidel (v.a. Tallinn-Helsingi laevaliinil) alljärgnevatel tingimustel:
1) Pileti muutmisel 21 ja rohkem päeva enne laeva väljumist ei kohaldata leppetrahvi;
2) Kui reisija soovib piletil muuta reisi suunda ja/või marsruuti, väljumise kuupäeva või kellaega 20 kuni 10 päeva enne laeva väljumist, siis tasub reisija selle eest leppetrahvi 10 €. Juhul, kui muudetud pilet on odavam kui esialgne pilet, siis kompenseerib Tallink reisijale hinnavahe, arvestades sellest maha eelnimetatud leppetrahvi;
3) Kui reisija soovib piletil muuta reisi suunda ja/või marsruuti, väljumise kuupäeva või kellaega 9 päeva kuni 24 tundi enne laeva väljumist, samuti kui pilet on reisile juba registreeritud (check-in), siis tasub reisija selle eest leppetrahvi 10 € ning pileti hinnavahet ei kompenseerita.
4) Vähem kui 24 tundi enne laeva väljumist ei saa reisija piletil muuta reisi suunda ja/või marsruuti, väljumise kuupäeva, kellaaega ega vähendada reisijate arvu.

(5) Pileti muutmine on võimalik Tallinn-Helsingi liinil sõitval laeval alljärgnevalt:
1) Pileti muutmisel 7 ja rohkem päeva enne laeva väljumist ei kohaldata leppetrahvi;
2) Kui reisija soovib piletil muuta reisi suunda ja/või marsruuti, väljumise kuupäeva või kellaega 6 päeva kuni 48 tundi enne laeva väljumist, siis tasub reisija selle eest leppetrahvi 5 €. Juhul, kui muudetud pilet on odavam kui esialgne pilet, siis kompenseerib Tallink reisijale hinnavahe, arvestades sellest maha eelnimetatud leppetrahvi;
3) Kui reisija soovib piletil muuta reisi suunda ja/või marsruuti, väljumise kuupäeva või kellaega 48 tundi kuni 45 minutit enne laeva väljumist, samuti kui pilet on reisile juba registreeritud (check-in), siis tasub reisija selle eest leppetrahvi 5 € ning pileti hinnavahet ei kompenseerita.
4) Vähem kui 45 minutit enne laeva väljumist ei saa reisija piletil muuta reisi suunda ja/või marsruuti, väljumise kuupäeva, kellaaega ega vähendada reisijate arvu.
5) Business Lounge klassi pileti muutmisel ei kohaldata leppetrahvi ja piletit võib muuta kuni reisile registreerimise (check-in) lõpuni.

(6) Kui reisija soovib loobuda kajutiteenusest vähem kui 48 tundi enne laeva väljumist, siis kajutiteenuse eest makstud tasu talle ei kompenseerita.

4. PILETI TÜHISTAMINE

(1) Tallinkil on õigus tühistada tasumata broneering ühepoolselt. Tallink võib tühistada pileti, kui reisija ei ole piletit registreerinud (check-in) Tallinki internetikeskkonnas, nutitelefoni rakenduse kaudu, sadama terminali teenindusletis või iseteeninduskioskis enne reisi väljumist või kui reisijal puudub kehtiv reisidokument. Päevareisi või kruiisi puhul võib Tallink tühistada kogu reisi juhul, kui reisija ei ole registreerinud piletit esmaväljumise sadamas.

(2) Pileti tühistamisel reisija poolt on Tallinkil õigus käesolevate Reisitingimustes sätestatud korras nõuda reisijalt leppetrahvi tasumist, kui Reisitingimustes ei ole sätestatud teisiti. Pileti tühistamisel tagastatakse Pileti eest makstud summa, millest on maha arvatud leppetrahv ja teenustasu, samale pangakontole, millelt pileti eest tasuti.

(3) Leppetrahvi kohaldatakse reisija poolt pileti tühistamisel laevaliinidel (v.a Tallinn-Helsingi liinil) alljärgnevalt:
1) pilet tühistamisel 21 või rohkem päeva enne laeva väljumist peab Tallink reisija poolt tasutud summast kinni leppetrahvina 10 € ning tagastab reisijale ülejäänud osa pileti maksumusest;
2) pileti tühistamisel 20 kuni 10 päeva enne laeva väljumist peab Tallink reisija poolt tasutud summast kinni leppetrahvina 10 € ja 20% pileti hinnast ning tagastab reisijale ülejäänud osa pileti maksumusest;
3) pileti tühistamisel 9 päeva kuni 48 tundi enne laeva väljumist peab Tallink reisija poolt tasutud summast kinni leppetrahvina 10 € ja 50% pileti hinnast ning tagastab ülejäänud osa pileti maksumusest;
4) pileti tühistamisel vähem kui 48 tundi enne laeva väljumist peab Tallink kinni reisija poolt tasutud summast leppetrahvina 100% pileti hinnast.

(5) Leppetrahvi kohaldatakse reisija poolt pileti tühistamisel Tallinna-Helsingi liinil alljärgnevalt:
1) pileti tühistamisel 7 ja rohkem päeva enne laeva väljumist peab Tallink reisija poolt tasutud summast kinni leppetrahvina 5 € ning tagastab ülejäänud osa pileti maksumusest.
2) pileti tühistamisel 6 päeva kuni 48 tundi enne laeva väljumist peab Tallink reisija poolt tasutud summast kinni leppetrahvina 5 € ja 20% pileti hinnast ning tagastab ülejäänud osa pileti maksumusest.pileti tühistamisel vähem kui 48 tundi enne laeva väljumist peab Tallink reisija poolt tasutud summast kinni leppetrahvina 100% pileti hinnast.

Ööbimispaketid Tallinn-Helsingi liinil

Soovijad saavad jääda laevale ööbima.

Vaata Silja Europa hinnakirja →
Vaata Stari ja Superstari hinnakirja →

Tagasi algusesse

Shuttle'i laevade reisiklassid

Kaubamärgi Tallink Shuttle'i all sõidavad kiirlaevad Star ja Megastar. Shuttle'i teenusekontseptsioon tähendab aastaringset kiiret ning mugavat liiklust Tallinna ja Helsingi vahel. Star ja Megastar sõidavad Tallinnast Helsingisse kahe tunniga.

Star klassi pilet on tekipilet, mille puhul saad laeva avalikul alal vabalt valida endale koha, kus reisi mööda saadad. Comfort Lounge on mõeldud reisijale, kes soovib rohkem mugavust ja privaatsust. Nõudlikumaid reisijaid ootab 100-kohaline Business Lounge, kus saab rahulikult tööd teha, nautida Rootsi laua sööke ja jooke ning lugeda värsket ajakirjandust.

Tutvu lähemalt

Tagasi algusesse

Kuidas broneerida?

Lepinguline äriklient saab broneeringuid vormistada:

Broneerimisel küsitakse Teile lepinguga väljastatud unikaalset kliendikoodi.

Kui soovite broneerida piletid rühmale (10 ja enam maksvat reisijat), siis edastage päring aadressile grupid@tallink.ee.  

Kui Teie reisi tasumine jääb viimasele hetkele, siis on Teil võimalus edastada maksekorralduse koopia aadressile kaubamaja@tallink.ee (Avatud E–R 9.00–21.00; L–P 10.00–19.00), võtta maksekorralduse koopia sadamasse kaasa või esitada maksekinnitus nutiseadmes, et tõendada arve tasumist.

Kui broneeringu eest tasumist ei ole reisile registreerumisel võimalik tõendada, siis tuleb pileti eest tasuda koha peal uuesti.

Tutvuge Tallinki makse- ja annulleerimistingimustega

Tagasi algusesse