Tallinki kinkekaardid

 

Elamusterohke merereis Tallinkiga Helsingisse või Stockholmi on hea võimalus pidada meeles töökaaslaste tähtpäevi, tunnustada tublisid kolleege või teha äripartnerile meeldejääv kingitus.

Palun anna oma soovidest teada aadressil b2b@tallink.ee.

Kinkekaardid Helsingisse →
Kinkekaardid Stockholmi kruiisile →

Kinkekaardi tingimused
 
  • Kinkekaart kehtib üks aasta alates väljastamise kuupäevast. Vaata näidist
  • Ostmise ja reisimise periood on kinkekaardil märgitud, kinkekaardi kehtivusaega ei saa pikendada.
  • Reisi saad osta kinkekaardil märgitud unikaalse koodiga.
  • Kinkekaart kehtib vaid uutele reisidele.
  • Kinkekaarti saad kasutada vabade kohtade olemasolul.
  • Kinkekaart ei kehti koos teiste pakkumistega.
  • Kinkekaarti ei saa tagastada ega raha vastu vahetada.
  • Hoia kinkekaart alles kuni pardakaartide väljastamiseni.
  • Kinkekaardiga reisi ostmiseks võta palun ühendust Tallinki kõnekeskusega telefonil 17808 (0,85 € kõne + operaatoritasu) E–R 8.00–20.00, L–P 9.00–18.00.

3. REISIDOKUMENDID

(1) Reisijal peab kogu reisi vältel olema kaasas kehtiv reisidokument ja muud vajalikud dokumendid, sealhulgas vajadusel ka viisa, ning reisija vastutab kõikide dokumentide kehtivuse ja õigsuse eest.

(2) Reisidokumendi esitamise kohustus on kõikidel riigipiiri ületavatel reisijatel. Isikuid, kellel puudub reisidokument või keelduvad selle esitamisest, laeva ei lubata.

(3) Tallink ei hüvita reisijale Piletit, kui reis jääb ära puudulikult vormistatud või kehtetu reisidokumendi tõttu või reisijal puudub üldse vajalik reisidokument.

 

Tagasi algusesse

Parkimine Tallinki D-terminali parklas

Tallinki D-terminali parkla pakub soodsaid parkimisvõimalusi.
 
Parkimise hinnad
Esimene tund - 1 €
Kuni 2 tundi - 2 €
2 tundi kuni 24 tundi - 7 €
Parkides üle 24 tunni toimub edasi tasuarvestus 24 tunni kaupa.
1 kuu - 60 € (ettemaks)*
 
NB! Hinnale lisandub mobiilsideoperaatori kehtestatud teenustasu 0.32 € igakordse parkimise alustamise eest (v.a. parkimisloaga) ja tõkkepuust sisenemise/väljumise tasu 0.02 €.
 
* Kui soovite parkida terve kuu, saatke oma parkimissoov e-mailile parkimine@htg.tallink.ee. Pange kirja nimi, mobiiltelefoni ja auto number. Teile saadetakse arve ja peale tasumist saate jätkata parkimist.
 
Parklasse sisenemiseks helista numbrile 70120012. Täpsed juhised leiate parklasse sissesõidul.
 
Ettepanekud parkimiskorralduse parandamiseks on oodatud e-mailile parkimine@htg.tallink.ee.
 
Parkla operaator HTG Invest AS
Uus-Sadama 19-13

parkimine@htg.tallink.ee

 

Tagasi algusesse

PILETI REGISTREERMINE (CHECK-IN)

2. PILETI REGISTREERMINE (CHECK-IN)

(1) Kõik Piletid tuleb enne laeva väljumist registreerida (check-in) sadama kassas, Pileti registreerimise terminalis või muus selleks ettenähtud kohas.

(2) Peale Pileti registreerimist väljastatakse reisijale Pardakaart. Pardakaardile on märgitud reisija nimi, reisiaeg ja sihtkoht ning pardakaart on kehtiv ainult juhul, kui selle omanikuks olev isik on pardakaardil märgitud reisi ajal reisis olev isik.

(3) Pardakaarti tuleb alles hoida kogu reisi vältel. Laeva meeskonna liikmel on õigus kontrollida ja reisijal on kohustus näidata Pardakaarti laeva sisenemisel ja nõudmisel ka kogu reisi vältel. Vajadusel peab reisija suutma tõendada oma isikut laeva meeskonna liikmele.

(4) Sõidukita reisijate registreerimine algab sadama kassas või Pileti registreerimise terminalis 1,5 tundi enne laeva väljumist. Muus selleks ettenähtud pileti registreerimise kohas algab Piletite registreerimine 24 tundi enne laeva väljumist. Registreerimine toimub Pileti ja reisidokumendi alusel.

(5) Sõidukiga reisijate registreerimine algab sõidukite check-in’is 1,5 tundi enne laeva väljumist. Registreerimine toimub Pileti, kõigi reisijate reisidokumentide ja sõiduki registreerimistunnistuse alusel.

(6) Sõidukita reisijate Piletite registreerimine lõpeb 30 minutit enne laeva väljumist ja pääs laevale suletakse 20 minutit enne laeva väljumist.

(7) Sõidukitega reisijate registreerimine lõpeb 1 tund enne laeva väljumist.

(8) Punktides 6 ja 7 märgitud tähtajast hilisemaid saabujaid laevale ei registreerita.

Tagasi algusesse

VANUSEPIIRANGUD

6. VANUSEPIIRANGUD

Vanusepiirangud Tallinki ja Silja Line’i kaubamärkide all sõitvate laevadega reisimisel on kehtestatud alla 18-aastastele üksikreisijatele (alaealistele) alljärgnevalt:

(1) 15–17-aastane reisija võib sõltumata nädalapäevast reisida üksi päevasel ühe suuna liinireisil või päevareisil, kui tal on kaasas lapsevanema või muu seadusliku esindaja allakirjutatud Reisiluba. Reisi broneerija või reisija vastutab ise Reisiloa olemasolu eest.
- Eesti (PDF)
- Soome (PDF)
- Rootsi (PDF)
- Läti (PDF)
- Rahvusvaheline (PDF)

(2) Kuni 17-aastane reisija võib ööbimisega reisil osaleda ainult alljärgnevatel tingimustel:

1) koos lapsevanemaga või muu seadusliku esindajaga või Reisivolitust omava muu Pereliikmega või Järelevaatajaga (pereliikme/järelevaatajaga võib kaasas olla kuni 2 last lisaks oma lastele). Reisivolituse näidised on avaldatud Tallinki kodulehel:
Eesti (PDF)
- Soome (PDF)
- Rootsi (PDF)
- Läti (PDF)
- Rahvusvaheline (PDF)

2) Kuni 17-aastase reisijaga koos reisiv muu Pereliige või Järelevaataja peab täitma Järelevaataja ankeedi, mille näidis on lisatud:
- Eesti (PDF)
- Soome (PDF)
- Rootsi (PDF)
- Läti (PDF)
- Rahvusvaheline (PDF)

3) koos kuni 14-aastase reisijaga peab igas kajutis olema vähemalt üks Pereliige või Järelevaataja.

(3) Kuni 14-aastane reisija võib reisida päevasel ühesuuna liinireisil või päevareisil:
1) koos lapsevanemaga või muu seadusliku esindajaga või Reisivolitust omava muu Pereliikmega või Järelevaatajaga (pereliikme/järelevaatajaga võib kaasas olla kuni 2 last lisaks oma lastele). Reisivolituse näidis on avaldatud käesoleva punkti lõike 2 alapunktis 1;
2) Kuni 14-aastase reisijaga koos reisiv muu Pereliige või Järelevaataja peab täitma Järelevaataja ankeedi, mille näidis on avaldatud käesoleva punkti lõike 2 alapunktis 2.

(4) Tallink ei hüvita reisijale Piletit, kui alaealisel reisijal puuduvad vajalikud eelnevates punktides sätestatud dokumendid või need on puudulikult vormistatud ning seetõttu ei lubata reisijat laeva.

- „Pereliige“ – reisiva lapse vähemalt 18-aastane isa, ema või muu seaduslik esindaja või vähemalt 25-aastane tädi, onu, õde, vend või vanavanem.

- „Järelevaataja“ – kuni 17-aastase reisiva lapse esindaja. Järelevaataja peab olema vähemalt 25-aastane isik, kes on tutvunud AS Tallink Grupp juhistega järelevaatajale, ta kohustub vastutama oma esindatavate eest ning ta on alla kirjutanud vastavale dokumendile.

Tagasi algusesse

III OSA – PILETI BRONEERIMINE, TASUMINE, MUUTMINE ja TÜHISTAMINE

Allolevad tingimused kehtivad broneeringutele, mis on vormistatud al 01.02.2019.


1. PILETI BRONEERIMISE ÜLDTINGIMUSED

(1) Pileti broneerimise, tasumise, muutmise ja tühistamise tingimused (edaspidi: Tingimused) kehtivad Tallinki internetikeskkonnas, nutitelefoni rakenduse kaudu, müügiesinduses, kontaktikeskuses, sadama terminali teenindusletis, iseteeninduskioskis ja reisiettevõtja esinduses või tema internetikeskkonnas tehtud üksikreisija broneeringule.

(2) Tingimused kehtivad internetikeskkonnas ja nutitelefoni rakenduse kaudu kuni 24 reisija broneeringule ja muudes kanalites kuni 9 reisija broneeringule.

(3) Tingimused ei kehti kolmandate isikute poolt korraldatava Erireisi ja/või Eripakkumisega reisi broneeringule ja/või Piletile.

(4) Piletit saab broneerida ja tasuda lõikes 1 nimetatud keskkondades.

(5) Tallinki internetikeskkonnas ja nutitelefoni rakenduse kaudu ning reisiettevõtja internetikeskkonnas ei saa Broneeringut ja/või Piletit tühistada.

(6) Broneeringut ja Piletit saab muuta ning tühistada kõigis lõikes 1 nimetatud keskkondades, välja arvatud lõikes 5 sätestatu.

2. BRONEERINGU EEST TASUMINE

(1) Broneeringu vormistamisel tuleb tasuda koheselt Broneeringu täishind.

(2) Broneering, mille eest ei ole õigeaegselt tasutud, tühistatakse.

(3) Kui Broneering on tehtud vähem kui 5 tööpäeva enne väljumist ning tasumine toimub pangaülekandega, on sadama terminali teenindusleti töötajal õigus nõuda makse teostamist kohapeal kui broneeringus ettenähtud kogusumma ei ole pileti registreerimise hetkeks laekunud Tallinki pangakontole.

3. BRONEERINGU VÕI PILETI MUUTMINE

(1) Broneeringus või Piletis võib muuta reisi suunda ja/või marsruuti, väljumise kuupäeva või kellaaega, kajutiklassi või sõidukit ja Pardateenust. Reisijateveo teenuse ja Pardateenuse või sõiduki muutmisel võib muutuda vastava teenuse hind.

(2) Isikuandmete muutmine Broneeringus või Piletis ei ole Broneeringu või Pileti muutmine.

(3) Broneeringu või Pileti muutmisel tuleb tasuda muudetud teenuse eest vastavalt Tallinki hinnakirjale. Reisijaveoteenuse ja/või Pardateenuse muutmisel tuleb tasuda hind, mis tekib esialgselt ostetud teenuse ja muudetud teenuse hinnavahest või tagastatakse hind samale pangakontole, millelt Pileti eest tasuti ning kohaldatakse Leppetrahv.

(4) Pileti muutmine on võimalik kõikidel laevaliinidel (v.a. Tallinn-Helsingi liinil sõitva laeva Pilet) alljärgnevalt:
1) Pileti muutmisel 21 ja rohkem päeva enne laeva väljumist ei kohaldata Leppetrahvi;
2) Kui Piletil muudetakse 21 kuni 7 päeva enne laeva väljumist reisi suunda ja/või marsruuti ning väljumise kuupäeva või kellaega, peetakse kinni Leppetrahv 10 € ning tagastatakse hinnavahe kui muudetud Pilet on odavam kui esialgne Pilet;
3) Reisile registreeritud (check-in) Pileti muutmisel või kui Piletil muudetakse 6 päeva kuni 24 tundi enne laeva väljumist reisi suunda ja/või marsruuti ning väljumise kuupäeva või kellaega peetakse kinni Leppetrahv 10 €;
4) Vähem kui 24 tundi enne laeva väljumist ei saa muuta Piletil olevat reisi suunda ja/või marsruuti ning väljumise kuupäeva või kellaega.

(5) Pileti muutmine on võimalik Tallinn-Helsingi liinil sõitval laeval alljärgnevalt:
1) Pileti muutmisel 7 ja rohkem päeva enne laeva väljumist ei kohaldata Leppetrahvi;
2) Kui Piletil muudetakse 6 kuni 2 päeva enne laeva väljumist reisi suunda ja/või marsruuti ning väljumise kuupäeva või kellaega, peetakse kinni Leppetrahvi 5 € ning tagastatakse hinnavahe kui muudetud Pilet on odavam kui esialgne Pilet;
3) Reisile registreeritud (check-in) Pileti muutmisel või kui Piletil muudetakse vähem kui 48 tundi ja kuni 45 minutit enne laeva väljumist reisi suunda ja/või marsruuti ning väljumise kuupäeva või kellaega siis peetakse kinni Leppetrahvina 5 €;
4) Vähem kui 45 minutit enne laeva väljumist ei saa muuta Piletil olevat reisi suunda ja/või marsruuti ning väljumise kuupäeva või kellaaega;
5) Business Lounge'i klassi Pileti muutmisel ei kohaldata Leppetrahvi ja Piletit võib muuta kuni reisile registreerimise (check-in) lõpuni.

(6) Pileti muutmisel kajutiteenuste osas vähem kui 48 tundi enne väljumist peetakse Leppetrahvina kinni kajutiteenuste maksumus.

4. BRONEERINGU VÕI PILETI TÜHISTAMINE

(1) Tallink tühistab tasumata Broneeringu ühepoolselt. Tallink tühistab Pileti, kui reisija ei ole Piletit registreerinud (check-in) Tallinki internetikeskkonnas, nutitelefoni rakenduse kaudu, sadama terminali teenindusletis või iseteeninduskioskis enne reisi väljumist või kui reisijal puudub kehtiv reisidokument. Päevareisi või Kruiisi puhul tühistab Tallink kogu reisi, juhul kui reisija ei ole registreerinud Piletit esmaväljumise sadamas.

(2) Pileti tühistamisel nõutakse käesolevate Tingimuste alusel Leppetrahvi. Pileti tühistamisel tagastatakse Pileti eest makstud summa, millest on maha arvatud Leppetrahv, samale pangakontole, millelt Pileti eest tasuti.

(3) Leppetrahvi kohaldatakse alljärgnevalt (v.a Tallinn-Helsingi liinil sõitva laeva Pilet):
1) kui Pilet tühistatakse rohkem kui 21 päeva enne laeva väljumist peetakse kinni Leppetrahv 10 € ning tagastatakse ülejäänud Pileti maksumus;
2) kui Pilet tühistatakse 21 kuni 7 päeva enne laeva väljumist peetakse kinni Leppetrahvina 10 € ja 20% Pileti hinnast ning tagastatakse ülejäänud Pileti maksumus;
3) pileti tühistamisel 6 päeva kuni 48 tundi enne laeva väljumist peetakse kinni Leppetrahvina 10 € ja 50% Pileti hinnast ning tagastatakse ülejäänud Pileti maksumus;
4) pileti tühistamisel vähem kui 48 tundi enne laeva väljumist peetakse kinni Leppetrahvina 100% Pileti hinnast.

(5) Leppetrahvi kohaldatakse Tallinn-Helsingi liinil sõitva laeva Pileti tühistamisel alljärgnevalt:
1) kui Pilet tühistatakse rohkem kui 7 päeva enne laeva väljumist peetakse kinni Leppetrahv 5 € ning tagastatakse ülejäänud Pileti maksumus;
2) kui Pilet tühistatakse 6 päeva kuni 48 tundi enne laeva väljumist peetakse kinni Leppetrahvina 5 € ja 20% Pileti hinnast ning tagastatakse ülejäänud Pileti maksumus;
3) vähem kui 48 tundi enne väljumist peetakse kinni Leppetrahvina 100% Pileti hinnast.

III OSA – PILETI BRONEERIMINE, TASUMINE, MUUTMINE ja TÜHISTAMINE

Allolevad tingimused kehtivad broneeringutele, mis on vormistatud enne 31.01.2019.
 

1. PILETI BRONEERIMISE ÜLDTINGIMUSED

(1) Käesolevad Broneerimise ja makse tingimused (edaspidi: Tingimused) kehtivad broneeringutele, mis on tehtud Tallinki kõnekeskuses, müügiesinduses, reisijapiletite registreerimise kassas, internetikeskkonnas, mobiiltelefonirakenduse kaudu ja reisiettevõtja juures.

(2) Käesolevas osas sätestatud Tingimusi kohaldatakse üksikreisijate broneeringutele, kusjuures ühes broneeringus võib olla kuni 9 reisijat.

(3) Käesolevad Tingimused kehtivad internetikeskkonnas kuni 24 reisijale tehtud broneeringule.

(4) Käesolevad Tingimused ei kehti kolmandate isikute poolt korraldatavate reiside, Erireiside ja/või Eripakkumisega reiside broneeringutele ja/või Piletitele.

(5) Pileteid saab broneerida ning nende eest tasuda Tallinki müügiesinduses, piletite registreerimise kassas, interneti- või mobiiltelefonikeskkonnas, reisiettevõtja juures või helistades Tallinki kõnekeskusesse.

(6) Broneeringuid ja Pileteid saab muuta ning tühistada Tallinki müügiesinduses, piletite registreerimise kassas, selle reisiettevõtja juures, kus Broneering on tehtud või helistades Tallinki kõnekeskusesse.

(7) Broneeringut ja Piletit ei saa muuta ega tühistada interneti- või mobiilitelefonikeskkonnas.

2. BRONEERINGU EEST TASUMINE

(1) Tallinki interneti- ja mobiiltelefonikeskkonnas tehtud Broneeringu eest tuleb tasuda kohe Broneeringu tegemisel.

(2) Tallinki müügiesinduses, piletite registreerimise kassas, kõnekeskusesse helistades või reisiettevõtja juures tehtud Broneeringu eest tasutakse alljärgnevalt:
1) Kui Broneering on tehtud rohkem kui 28 päeva enne väljumist, tuleb selle eest tasuda 14 päeva jooksul pärast Broneeringu tegemist;
2) Kui Broneering on tehtud 28 kuni 14 päeva enne väljumist, tuleb selle eest tasuda vähemalt 14 päeva enne väljumist;
3) 14 ja vähem päeva enne väljumist tehtud Broneeringu eest tuleb tasuda kohe Broneeringu tegemisel.

(3) Kui Broneering on tehtud vähem kui 5 tööpäeva enne väljumist ning tasumine toimub pangaülekandega, on piletite registreerimise kassa töötajal õigus nõuda makse teostamist kohapeal (s.t. sadama terminalis), kui broneeringus ettenähtud kogusumma ei ole pileti registreerimise hetkeks laekunud Tallinki pangakontole.

(4) Tallinki Pakettreisidele kohalduvad käesolevatest Tingimustest erinevad tingimused ning need avaldatakse koos pakettreisi pakkumisega. Pakettreisi leping jõustub, kui reisija on tasunud ettemaksu vastavalt pakettreisidele ette nähtud broneerimise- ja maksetingimustele.

(5) Kui Broneering sisaldab teenust, mida osutab Tallinki partneriks olev kolmas isik, siis kohalduvad tema broneerimis- ning maksetingimused.

3. BRONEERINGU VÕI PILETI MUUTMINE

(1) Broneeringu või ostetud Pileti muutmine hõlmab Reisijateveo teenuste (sealhulgas reisi suuna ja/või marsruudi, väljumise kuupäeva või kellaaja, kajutiklassi, sõiduki veo hinna) muutmist ja Pardateenuste muutmist. Sõiduki veo hinnaga seotud muudatus hõlmab sõiduki kõrguse ja pikkuse muutumist.

(2) Isikuandmete muutmine Broneeringus või Piletis (nimi, sünnikuupäev, kodakondsus, sugu ja püsikliendi number) ei ole Broneeringu või Pileti muutmine.

(3) Reisijateveo ja/või Pardateenuste muutmisel tasub Reisija käesolevate Tingimuste alusel Leppetrahvi. Tallinki partneriks olevate kolmandate isikute poolt osutatavate teenuste puhul kohaldatakse kolmandate isikute poolt kehtestatud Leppetrahvi.

(4) Broneeringut või Piletit võib alati muuta, kui tasutakse muudetud teenuste eest vastavalt Tallinki hinnakirjale. Reisijaveoteenuse ja/või Pardateenuse hinna muutmisel tuleb tasuda hind, mis tekib esialgselt ostetud teenuste ja broneeringus muudetud teenuste hinnavahest või tagastatakse hind ning kohaldatav Leppetrahv vastavalt käesoleva punkti lõigetele 7 ja 8.

(5) Broneeringu või Pileti muutmisel rohkem kui 14 päeva enne väljumist, v.a Tallinna–Helsingi liinireis, ei kohaldata Leppetrahvi.

(6) Leppetrahvi ei kohaldata Tallinna–Helsingi liinireisi Pileti muutmisel 7 ja rohkem päeva enne väljumist ja Tallinna–Helsingi liini Business Lounge’i klassi Pileti muutmisel.

(7) Leppetrahvi kohaldatakse alljärgnevalt (v.a Tallinna–Helsingi liinireis):
1) kui Piletit muudetakse 14 päeva kuni 48 tundi enne laeva väljumist ja muudetud Pilet on odavam kui esialgne Pilet, siis peetakse kinni Leppetrahvina 5 € ja tagastatakse hinnavahe;
2) kui muudatusi tehakse Piletis vähem kui 48 tundi enne väljumist, ja muudetud Pilet on odavam, peetakse Leppetrahvina kinni esialgselt ostetud Pileti ja muudetud Pileti hinnavahe.

(8) Leppetrahvi kohaldatakse Tallinna–Helsingi liinireisil alljärgnevalt:
1) kui Piletit muudetakse 7 päeva kuni 48 tundi enne väljumist ja muudetud Pilet on odavam kui esialgne Pilet, siis peetakse kinni Leppetrahvina 5 € ning tagastatakse hinnavahe;
2) kui muudatusi tehakse Piletis vähem kui 48 tundi enne väljumist ja muudetud Pileti hind on odavam, siis hinnavahet ei tagastata.

(9) Pileti muutmisel kajutiteenuste osas vähem kui 48 tundi enne väljumist peetakse Leppetrahvina kinni kajutiteenuste maksumus.

(10) Tallink jätab endale õiguse rakendada Leppetrahvi 5 € laevareisi suuna kohta kui Piletit muudetakse pärast Pileti registreerimist. Päevareisi tagasisuuna Pileti muutmine peab toimuma enne reisile registreerumise lõppu.

4. BRONEERINGU VÕI PILETI TÜHISTAMINE

(1) Tallink tühistab Broneeringu, mille eest pole tähtpäevaks tasutud. Tallink tühistab Pileti, kui reisija ei ole Piletit registreerinud Pileti registreerimise terminalis või muuks selleks ettenähtud kohas (check-in) enne reisi väljumist. Päevareisi või kruiisi puhul tühistab Tallink kogu reisi, juhul kui reisija ei ole registreerinud Piletit esmaväljumise sadamas.

(2) Reisijateveo ja Pardateenuste tühistamisel nõutakse käesolevate Tingimuste alusel Leppetrahvi. Kolmandate isikute osutatavate teenuste puhul kohaldatakse nende poolt kehtestatud Leppetrahvi.

(3) Pileti tühistamisel tagastatakse Pileti eest makstud summa, millest on maha arvatud Leppetrahv, samale pangakontole, millelt Pileti eest tasuti.

(4) Leppetrahvi kohaldatakse alljärgnevalt (v.a Tallinna–Helsingi liinireis):
1) Broneeringu või Pileti tühistamisel rohkem kui 14 päeva enne väljumist, kohaldatakse Leppetrahvi 5 €;
2) Piletil tühistamisel 14 päeva kuni 48 tundi enne laeva väljumist peetakse kinni Leppetrahvina 5 € ja 20% Pileti hinnast;
3) Pileti tühistamisel vähem kui 48 tundi enne väljumist peetakse kinni Leppetrahvina 100% Pileti hinnast.

(5) Leppetrahvi kohaldatakse Tallinna–Helsingi liinireisi Pileti tühistamisel alljärgnevalt: 1) 7 ja rohkem päeva enne väljumist kohaldatakse Leppetrahvi 5 €; 2) Pileti tühistamisel 7 päeva kuni 48 tundi enne väljumist peetakse kinni Leppetrahvina 5 € ja 20% Pileti hinnast. 3) Vähem kui 48 tundi enne väljumist peetakse kinni Leppetrahvina 100% Pileti hinnast.

(6) Reisile mitte ilmumine on vabandatav vääramatu jõu asjaolude tõttu ning see peab olema reisija poolt tõendatud. Vääramatu jõu asjaolude ja nende kohta esitatud tõendeid hindab Tallink. Kui vääramatu jõu asjaolu on tõendatud, tagastatakse reisijale Pileti eest tasutud summa ning Leppetrahvi ei kohaldata.

(7) Reisija võib jätta Pileti eest makstud summa ettemaksuna Tallinkile tulevaste teenuste eest tasumiseks.

Ööbimispaketid Tallinn-Helsingi liinil

Soovijad saavad jääda laevale ööbima.

Vaata Silja Europa hinnakirja →
Vaata Stari ja Superstari hinnakirja →

Tagasi algusesse

Shuttle'i laevade reisiklassid

Kaubamärgi Tallink Shuttle'i all sõidavad kiirlaevad Star ja Megastar. Shuttle'i teenusekontseptsioon tähendab aastaringset kiiret ning mugavat liiklust Tallinna ja Helsingi vahel. Star ja Megastar sõidavad Tallinnast Helsingisse kahe tunniga.

Star klassi pilet on tekipilet, mille puhul saad laeva avalikul alal vabalt valida endale koha, kus reisi mööda saadad. Comfort Lounge on mõeldud reisijale, kes soovib rohkem mugavust ja privaatsust. Nõudlikumaid reisijaid ootab 100-kohaline Business Lounge, kus saab rahulikult tööd teha, nautida Rootsi laua sööke ja jooke ning lugeda värsket ajakirjandust.

Tutvu lähemalt

Tagasi algusesse

Kuidas broneerida?

Lepinguline äriklient saab broneeringuid vormistada:

Broneerimisel küsitakse Teile lepinguga väljastatud unikaalset kliendikoodi.

Kui soovite broneerida piletid rühmale (10 ja enam maksvat reisijat), siis edastage päring aadressile grupid@tallink.ee.  

Kui Teie reisi tasumine jääb viimasele hetkele, siis on Teil võimalus edastada maksekorralduse koopia aadressile kaubamaja@tallink.ee (Avatud E–R 9.00–21.00; L–P 10.00–19.00), võtta maksekorralduse koopia sadamasse kaasa või esitada maksekinnitus nutiseadmes, et tõendada arve tasumist.

Kui broneeringu eest tasumist ei ole reisile registreerumisel võimalik tõendada, siis tuleb pileti eest tasuda koha peal uuesti.

Tutvuge Tallinki makse- ja annulleerimistingimustega

Tagasi algusesse