Uudised ärikliendile


Uus liikluskorraldus D-terminali piirkonnas

Alates 3. juunist muutus seoses Reidi tee ehitusega sadama piirkonna liikluskorraldus. D-terminali saabumiseks tuleks varuda tavapärasest rohkem aega. Loe lähemalt

Targa Sadama süsteem sõidukitega reisijatele

Tallinna Sadama D-terminalis juhib nüüd sõidukite liikluse juhtimist uus tarkvaralahendus Tark Sadam. Tänu uuele automaatsele numbrituvastusele avanevad sadamas tõkkepuud automaatselt ja sadama territooriumile paigaldatud ekraanid juhatavad autojuhi kergema vaevaga laevani.

Sõidukite check-in'i ala asub uuel aadressil Uus-Sadama 19/23. Palume sõidukitega reisijatel tutvuda uue Tallinna Sadama D-terminali liiklusskeemiga.
Loe lähemalt Tallinki blogist

Uus sõiduki kategooria

Tallinn-Helsingi, Tallinn-Stockholm ja Riia-Stockholm liinil on nüüd võimalik soodsama hinnaga broneerida pilet sõidukile, mille mõõdud on vahemikus pikkus 5,01–5,5 m ja kõrgus vahemikus 1,91–2,4 m.

Lepingulisele kliendile kehtivad veelgi soodsamad hinnad. Uuele sõiduki kategooriale on saadaval ka seeriapiletid.

Tallinki kinkekaardid

 

Elamusterohke merereis Tallinkiga Helsingisse või Stockholmi on hea võimalus pidada meeles töökaaslaste tähtpäevi, tunnustada tublisid kolleege või teha äripartnerile meeldejääv kingitus.

Palun anna oma soovidest teada aadressil b2b@tallink.ee.

Kinkekaardid Helsingisse →
Kinkekaardid Stockholmi kruiisile →

Kinkekaardi tingimused
 
  • Kinkekaart kehtib üks aasta alates väljastamise kuupäevast. Vaata näidist
  • Ostmise ja reisimise periood on kinkekaardil märgitud, kinkekaardi kehtivusaega ei saa pikendada.
  • Reisi saad osta kinkekaardil märgitud unikaalse koodiga.
  • Kinkekaart kehtib vaid uutele reisidele.
  • Kinkekaarti saad kasutada vabade kohtade olemasolul.
  • Kinkekaart ei kehti koos teiste pakkumistega.
  • Kinkekaarti ei saa tagastada ega raha vastu vahetada.
  • Hoia kinkekaart alles kuni pardakaartide väljastamiseni.
  • Kinkekaardiga reisi ostmiseks võta palun ühendust Tallinki kõnekeskusega telefonil 17808 (0,85 € kõne + operaatoritasu) E–R 8.00–20.00, L–P 9.00–18.00.

Teenus Priority Car

Nüüd on laevareisid autoga veelgi sujuvamad, sest Tallink Shuttle'i uue teenusega Priority Car pakume Sulle võimalust autotekilt maha sõita esimeste seas.

Nii hoiad kokku oma väärtuslikku aega ning jõuad oma sihtkohta muretult ja õigel ajal.

Teenuse Priority Car saad broneerida Tallinna–Helsingi liinil laevadel Star ja Megastar 

  • sõidukile (kuni 8,0 m pikk ja kuni 4,4 m kõrge) 20 €/suund
  • järelhaagisega sõidukile (kuni 12,0 m pikk ja kuni 4,4 m kõrge 30 €/suund
  • Business Lounge'i klientidel sisaldub teenus hinnas

NB! Priority Cari kohad igal väljumisel on piiratud!

Broneeri reis:
E–R 8.00–19.00, L–P 9.00–17.00

corporate@tallink.ee

Veebis 

Broneerimiseks veebis

  1. Vali reisi kuupäev ja väljumise kellaaeg.
  2. Märgi linnuke kasti “Reisin sõidukiga”.
  3. Vali oma sõiduk – sõiduauto või väikebuss.
  4. Klõpsa “Broneeri reis”.
  5. Vali lisateenus Priority Car.

Hotellipaketiga võidad!

Küsige meilt pakkumist majutuseks Helsingis ja Stockholmis, lepingulisele kliendile kehtivad alati soodsamad hinnad!