TALLINKI ÄPIGA ON REISIMINE LIHTNE

Mugava mobiilirakendusega on reisiks oluline info alati käepärast

LAADI ALLA

LAEVAPILET MOBIILIST

Tallinki rakendusega laevapileti ostmine on lihtne nagu 1, 2, 3!

Club One’i kaardi omanikud saavad ennast tuvastada nime ja kliendinumbri järgi, järgmisel korral on rakendusel Sinu andmed juba meeles.

KÕIK INFO ÜHES KOHAS

Reisiks oluline info on alati Sinu käeulatuses – seda isegi ilma internetiühenduseta.

KIIRE CHECK-IN

Tallinna–Helsingi liinil reisides saad check-in’i teha oma mobiiliga ning sadamasse jõudes otse pardale astuda.

KASULIKUD MEELDETULETUSED

Näiteks annab äpp teada, kui on aeg minna etteostetud õhtusöögile või kruiisil linna avastades suunduda tagasi laeva.

DIGITAALNE CLUB ONE'I KAART

Tallinki püsikliendiprogrammi Club One liikmete jaoks toimib äpp ka digitaalse Club One’i kaardina.

Digitaalne püsikliendikaart on Sinuga alati kaasas ja nii pole enam kunagi muret, et punktid jääksid kogumata või eripakkumine kasutamata.

BOONUSPUNKTIDE KASUTAMINE →

Club One'i digikaarti saab kasutada kõikidel Tallinki laevadel – restoranides, kauplustes, salongides –, Tallinki hotellides ja meie koostööpartnerite juures. Plastikkaarti on soodustuse saamiseks endiselt vaja Tallink Taksoga sõites, restoranis NOK NOK ning Solarises ja Alexela tanklates.

Kui sa oled oma Club One'i kaardi kaotanud ega tea enam oma Club One'i numbrit, võta ühendust meie klienditoega aadressil clubone@tallink.ee.

Tere tulemast pardale!